Herkes Dönüyor, Peki Ya James Franco?

Son birkaç haftadır ortaya atılan güçlü dedikodular ve yarattığı heyecan düşünülürse, Tom Holland'ın Spider-Man 3'ü şimdiden Marvel'in en çok ilgi çeken filmler listesine girdi. Tobey Maguire, Andrew Garfield'ı zaten geçtim, bunlar zaten kesin gözüyle bakılanlardandı. Benim için ipleri asıl kopartan eski serilerden diğer oyuncuların da bu projeye dahil olması. Gerçekten tam bir yıldızlar geçidi...

Tabi şöyle bir durum da var, tüm bu karakterlerin dahil olup olmadığı kesinleşmedi, üstüne nasıl dönecekleri de büyük bir muamma. Mesela Electro'yu canlandıran Jamie Foxx, instagram hesabı üzerinden karakterin farklı bir versiyonunu canlandıracağını itiraf etmişti. İşte burada Marvel için küçük bir sıkıntı çıkıyor ki o da yarattığı yüksek beklenti. İzleyiciler  şuanda kendini öyle şartlandırmış bir durumda ki bekledikleri gibi bir crossover göremezlerse maalesef sosyal medya üzerinden filme karşı büyük bir linç furyası başlayacak, bu da film ne kadar başarılı olursa olsun adına gölge düşürecek cinsten bir tehdit.

Neyse, biz gelelim kendi konumuza. James Franco diyorduk. Bu yayılan haberlerin doğruluğu tartışılır, ama bir şey kesin ki o da hepimizi delicesine mutlu ettiği ve aklımızda çılgın senaryolar yarattığı. Benim için bu senaryolardan birinde de James Franco var. Kendisinin Harry Osborn'u bende her zaman özel bir yere sahipti. Özellikle ilk filmde Peter ile olan arkadaşlıkları o kadar güzel işlenmişti ki o seriyi gördüğümden beri her Spider-Man yapımında ister istemez James Franco - Tobey Maguire dostluğu arar oldum. 

Spider-Man 1'den Tobey Maguire ve James Franco

Kendisini tekrardan Harry olarak Tobey Maguire ile sırt sırta görmek güzel olurdu, ancak bunun gerçekleşeceğini pek sanmıyorum. Neden derseniz aşağıda zamanında Spider-Man filmleri hakkında yaptığı birkaç röportajı bulabilirsiniz. İlk olarak eskilerden başlayalım, 2013 senesinde James Franco'ya The Amazing Spider-Man hakkında ne düşünüldüğü soruluyor. Kendisi ise şöyle cevaplıyor:

Spider-Man markasıyla aramda büyük bir duygusal bağ yok, benim için asıl önemli olan o filmlerde beraber çalıştığım insanlardı. Yeniden çekilmesinden aslında rahatsızlık duymuyorum, ama bana asıl ilginç gelen bunun bu kadar hızlı olması ve arkasındaki sebepler. (...) Cevap tabiki para. Film sektöründeyiz ve stüdyolar para kazanmak isteyen büyük kuruluşlara bağlı. 

James Franco'nun da açıklamalarından bu reboot mevzusuna kırgın olduğu net bir şekilde belli oluyor. Yine başka bir cümlesinde Amazing Spider-Man serisinin orijinalden daha farklı bir şekilde işlenebileceğini de dile getirmişti. Tabi Sam Raimi'nin Spider-Man üçlemesi üzerine tek röportajı da bu değil. Bundan 4 sene önce, yeni dizisi 11.22.63 hakkında Hollywood Reporter'a verdiği bir röportajda kendisine şu soru geliyor, eğer bir fırsatınız olsaydı, geçmişinizdeki neyi değiştirirdiniz?

(...) Gençliğimde pek beğenmediğim birkaç filmde bulunmuştum. Üstlerinde çok çalışmıştım, ama gerçekten önem verdiğim projeler değildi. Vizyona girdiklerinde ise kötü hissettim. Yani (fırsatım olsaydı) bu filmleri yapmam diyebilirdim, ama aslında bu filmlerde bulunarak bir şeyi anladım. İnsanların düşüncelerine veya kariyerinize göre kararlar almamalısınız. Sadece önemsediğiniz, bir şeyler bulduğunuz projelerde bulunmalısınız. (...)

Evet, açık açık Sam Raimi'nin Spider-Man filmlerini geçirmiyor röportajında, ancak genel olarak diğer düşüncelerini göz anına alınca anlıyoruz ki burada bahsettiği ''birkaç film'' Spider-Man üçlemesinin ta kendisi. Her ne kadar bazıları karşı çıksa bu bir gerçek; eğer gerçekten kendinizi ispatlamak, adınızdan söz ettirmek istiyorsanız süper kahraman filmleri ilk akla gelen seçenek değil. Kendisinin de dediği gibi bunun için ''bir şeyler'' bulduğunuz projeler gerek. Bu konuda gözüm kapalı 11.22.63 dizisini örnek verebilirim. Eminim izleyenler de bu konuda yazımıza katılacaktır.


ÖNERİLEN: Yılbaşı Çekilişimize Katılmış Mıydınız?

Tabi tüm bunlar fikirler ve dedikodulardan (tabiki röportajlar hariç) oluştuğu için gelir mi gelmez mi kesin bir şey söylemek doğru olmaz. Belki de sırf eskilerin hatrına küçük bir sahneyi kabul edebilir, tabi teklif de giderse. İşte o zaman Tobey'ciler için gerçek bir bayram olur :)

Siz James Franco'nun dönme ihtimalini yüksek buluyor musunuz, ya da dönmesini ne kadar istiyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz :)

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Döneceğini sanmıyorum açıkçası ama dönerse çok değişik bir hikaye çıkabilir ortaya

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)